Menu

Skip to content
  • O nás
  • Facebook
  • RSS Feed
Header image

Progamer webLogo

Magazín pro všechny hráče

Menu

Skip to content
  • Novinky
  • Recenze
  • Progaming
    • Z domova
    • Ze světa
    • Jak se stát progamerem
    • Herní periferie – tipy, triky, recenze
    • Order & Chaos
    • BF 4
    • Nezařazené
  • Herní klasika
    • StarCraft 2
      • StarCraft 2 rozhovory
      • Bochníkova videa
    • CS: GO
      • Tipy a triky
    • Hearthstone
    • Fifa
  • Ostatní
  • Zajímavosti
  • Tipy pro vás
  • Fanoušci pavoučího hrdiny se dočkali: Miles Morales útočí na PS4 a PS5
  • Prodej ready made firem je součástí širšího podnikatelského servisu. Chcete vědět, kdo má o jejich koupi největší zájem a jaké další služby lze dnes běžně získat?
  • Trička, která rozesmějí – to jsou Geekshirts

O nových hrách toho víme příliš mnoho!

Posted by on 10.9.2017 in Zajímavosti | 30 Views

Moderní herní průmysl sází na kvantitu, poté na kvalitu a až na posledním místě je diskrétnost. Tak by se dala s trochou nadsázky popsat masáž, kterou si pro nás připravují vydavatelé s každou novou hrou. Zbytečné odhalování nepřeberného množství informací kazí, doprovází každou novou hru ještě předtím, než je vůbec k mání na pultech obchodů. Hra nás tak nakonec nemá skoro čím překvapit a to je velká škoda.

Pokud nahlédneme do minulosti, zjistíme, že vše bylo naprosto jinak. Proč? Je to v celku jednoduché, herní průmysl se rozrostl natolik, že si to může dovolit. Velké firmy jako EA, Ubisoft či Sony si mohou dovolit oslovit obrovskou masu lidí a proniknout i tam, kde o ně lidé zase tolik nestojí. Tvrdí, se že dříve se hry dělali pro zábavu, dnes se dělají pouze pro peníze. To do jisté míry je pravda, ale samozřejmě že ne zcela. Je jisté, že vývojáři chtějí zkoušet nové věci, ale velké firmy mají svá představenstva, která často novinkám zatnou tipec.

Není proto divu, že se indie scéna momentálně těší tak velkému zájmu a AAA hry si od sebe drží pěkně daleko. Právě oni jsou těmi, kteří přinášejí zcela nové a neotřelé nápady a nikdo jim nemůže říkat, zda to tak je správně či není.

Vraťme se však zpět k původní myšlence. Masivní marketingová kampaň slouží k zaujetí co největšího počtu hráčů, a tak se překvapení při hraní koná jen málo kdy. Skvělým příkladem je Assassin´s Creed. Při vydávání prvního dílu měli všichni za to, že se bude jednat o RPG z dob křížových výprav a hle najednou se při hraní člověk dostal i do současnosti a byl z toho překvapen. O nejnovějším dílu toho však již víme tolik, že možná ani není potřeba hru hrát.

Posted in Zajímavosti | Tagged hry, novinky, prozrazení, reklamy, tajemství

About the Author

Related Posts

Sex a hry→

Podzimní pařby II.→

Podzimní pařby I.→

Falout 4 vypadá díky modifikaci jako nová hra→

  • Jak získat 2 FREE skiny?

    9240 views / Posted 8.2.2014
  • 3.díl – Jak hraním vydělávat peníze

    8520 views / Posted 13.2.2014
  • Víte jaké držení myši používáte?

    Víte jaké držení myši používáte?

    5354 views / Posted 16.2.2014
  • DPI/CPI je opravdu tak důležité?

    5082 views / Posted 8.2.2014
  • Counter Strike: GO – týmový trénink

    4102 views / Posted 8.5.2014
Hrajte zdarma hry online na Android hry

O webu stručně

Web Progamerweb.cz vznikl pro všechny začínající i pokročile progamery se zájmem o získání více informací jak hraním her vydělat peníze. Dozvíte se pravidelné informace o progamingu, naleznete zde kalendář turnajů a mnoho informací nejen o tom jak se stát úspěšným hráčem.
 

Štítky

5 2018 akce Android Battlefield 1 beta cena Cesta k progamingu Chaos CLG co hrát Couter Strike csgo datum doporučení Fallout Fnatics Hearthstone horor hra hraní hry II Karty MMO Nintendo novinka novinky Online Order Order&Chaos Pasha PC Progaming příběh recenze RPG Snax titul tituly Traabefi trailer Valve VP Zaklínač
 
 
 

©2013-2017 Progamer web

Menu

  • O nás