Není progamer, ale má tisíce fanoušků – jak na to

Řeč je tu o neprofesionálním hráči, který si říká Gogo. Nehraje na progamerské úrovni, nevyhrává turnaje a nemá sponzora. Přesto patří mezi nejsledovanější slovenské hráče. Jak je to možné? Pojďme si to společně prozradit.

Vtip a zábava

To nejdůležitější je bavit své fanoušky a diváky. Gogo tuhle práci zvládá dokonale. Nikdo neví, jak vlastně svoje originální žerty vymýšlí, je ale jasné, že je má perfektně promyšlené a připravené již dopředu.

Nemůže si dovolit své perličky vymýšlet přímo před kamerou. Nechci ho podceňovat, nicméně by jeho videa neměla takovou šťávu.

Akce, střihy a dynamičnost

Další stavební kámen Gogovy úspěšnosti je ona dynamičnost. Všimněte si, jak často Gogo využívá střih. Nejde ale o ten střih tajný, aby se nenápadně něco zamaskovalo, nebo odstranilo. Jde o střih, který funguje jako vsuvka. Tímto se velice jednoduše vyvolává nějaká akce, která diváky okamžitě probere. Diváci se pak baví, neusínají a také neodcházejí.

Veškerou tuto akci a dynamičnost Gogo dokáže vtlačit do poměrně krátkých videí, ze kterých se pak stávají videa záživná. Tuto schopnost má u českých letsplayerů málo kdo a hodně lidí to opomíjí.

Charisma a síla osobnosti

Zde se nedá příliš radit. Buď charisma máte, nebo ne. Částečně se dá charisma naučit, okoukat a vypilovat. Doporučuji sledovat ty nejlepší v oboru a inspirovat se.

Leave a Reply