Bez propracované PPC reklamy se v dnešní době již téměř neobejdete. Každá společnost, která si vytváří marketingový plán, by ji proto měla vzít na vědomí a rozhodně tento způsob reklamy zahrnout do své strategie. Téměř okamžitě tak získáte potřebné, a navíc i měřitelné výsledky.
Co je PPC reklama?
Možná tento termín slyšíte poprvé a nevíte, co si pod tímto označením představit. Na pár řádcích se proto pokusím o jednoduché představení. PPC je zkratka anglických slov Pay-Per-Click, tedy platba za proklik. A jak je již zřejmé z názvu, jde o placenou reklamu, kdy inzerent platí za každé kliknutí na jeho vystavený odkaz. Proklik pak přivádí uživatele a zároveň i potencionální zákazníky na váš web.
Kde se PPC reklama používá?
Svoji PPC reklamu můžete umístit téměř kamkoliv. Základní a asi nejběžnější použití je na vyhledávačích Seznam či Google. Vaše reklama musí být dostatečně atraktivní a spojena s klíčovým slovem, poté už jen čekáte na návštěvníky webu. Mezi její nesporné výhody patří rostoucí počet návštěvníků na vašich stránkách. Systém reaguje okamžitě na změny, můžete proto upravovat sdělení podle potřeby, a lákat tak na případné akce a slevy. Díky možnosti zpětného dohledu PPC reklamy rovněž snadno kontrolujete, jaké nákupy a kdy jsou provedeny i přes který odkaz se na vaše stránky zákazník dostal. Ihned tedy vidíte efektivitu PPC reklamy.
Pokud chcete sami tento způsob inzerování vyzkoušet, určitě navštivte internetové stránky PPCprofits.cz. Tato společnost nabízí a vytváří internetovou reklamu pro vyhledávače napříč reklamními systémy Adwords, Sklik a Etarget. Mimo to ovládají také real-time bidding i remarketing. Problémem pro ně není ani reklama na Facebooku. Pro více informací o veškerých poskytovaných službách rozklikněte http://ppcprofits.cz/sluzby/ppc-reklama-spr-va.